Månadens Bilder: Mars 2014

Hej,
Denna månaden har jag tagit riktigt många bilder.
Var i stan en dag och tog lite bilder på djur och utsickt bilder.
medans en annan dag tog jag bilder på mina katter.
Och nu i veckan tog jag lite självporträtt och lite självporträtt med min katt Smulan.
 
Det hade varigt roligt om ni Kommenterade förslag på 
något ämne jag kan fotografera eller något annat till nästa
(Månadens Bilder)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om man kollar lite snabbt på denna bilden ser det ut som den ena gåsen äter upp den andra,
Hahah. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


» Theresia Eriksson

Använder du dig av något redigeringsprogram? Är själv lite av en fotonörd och tycker det är jättekul att höra hur andra tänker om sin fotografering! :) Gillar bild #7, väldigt sin vinkel!

Svar: Tack så mycket för din kommentar!Ja, jag använder Photoshop elements 11 heter den.
Jag redigerar mina bilder ibland gillar liksom att de ska vara naturliga,
typ när man precis har tagit dem.
Men ändå vill ha en liten touch på fotot de lilla extra typ.
När jag tog bild #7 då tänkte jag att den inte blev så bra för min katt rörde sig hela tiden.
Men när jag laddade upp bilderna på datan blev jag lite förvånad att den ändå blev ganska bra.

Om du vill kan jag göra en video på hur jag redigerar mina bilder?
Andréa

» coffeeandcupcake.blogg.se

Så fina bilder :) Ha en bra dag :)

Svar: Tack så mycket :)
Andréa

» Linnéa

Verkligen jättefina bilder! Speciellt de på påfågeln!:)

Svar: Tack så jätte mycket!
Andréa

» Martina

Så fin du är. Och vilken mysig katt :)

Svar: Tack så jätte mycket :)
Andréa

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: